Rozeznanie rynku – ustalenie ceny zakupu stanowiska multimedialnego
Rozeznanie rynku – ustalenie ceny zakupu stanowiska multimedialnegoI. Nazwa i adres Zamawiającego:
Muzeum Miasta Pabianic
Stary Rynek 1/2
95-200 Pabianice
NIP: 731-13-68-214
II. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ustalenie zakupu stanowiska multimedialnego wraz z jego dostawą i montażem.
1. Wymagania
dla stanowiska multimedialnego
- Stanowisko pionowe – np. w formie stojącego totemu, telewizor z osprzętem i inne.
- Ekran dotykowy o przekątnej 40-42 cali, ustawiony w poziomie
- Możliwość wykonywania na ekranie gestów dotykowych (np. powiększania, bądź obracanie grafik) - co najmniej 2 punkty dotyku.
- Wbudowane głośniki, wejście słuchawkowe (standardowy minijack 3,5 mm) oraz wyjście na dodatkowe nagłośnienie.
- Konfiguracja sprzętowa i oprogramowanie: przystosowane do sprawnej obsługi zamierzonych działań: prezentacji dowolnych treści multimedialnych (filmów, zdjęć, skanów, map, gier interaktywnych) oraz odsłuchiwanie muzyki.
- Bezpieczeństwo użytkowania
2. Uwagi dodatkowe
2.1 W cenie uwzględniona są: zakup urządzenia wraz z oprogramowaniem, usługi i montaż.
2.2. Wykonawca w cenie uwzględnia wizyty na terenie Zamawiającego związane z zapoznaniem się z miejscem montażu i konsultacjami na temat zakresu prezentacji. Wstępnie przewiduje się min. 2 wizyty w tym celu.
2.3 W bezpieczeństwie użytkowania należy wziąć pod uwagę położenie w obiekcie zabytkowym z ograniczoną możliwością montażu do ścian i podłóg oraz niewielką przestrzeń pomieszczenia docelowego.
2.4 W ofercie cenowej prosilibyśmy o
- oddzielne wyszczególnienie cen urządzenia oraz oprogramowania wraz z usługą.
- informację, czy możliwa jest sprzedaż samego urządzenia bez oprogramowania lub odwrotnie
- podanie czy możliwa jest możliwość dalszego dostosowania wyglądu stanowiska (pod kątem konkretnego projektu - aranżacji i tematyki ekspozycji oraz charakteru budynku)
2.5 Istnieje możliwość (jako opcji dodatkowej - jako uwaga bądź dodatkowa oferta) zaproponowania innego rozwiązania zgodnego z intencją Zamawiającego.
III. Termin wykonania zamówienia: do 30.04.2021 r.
IV. Kryteria oceny oferty:
- cena 70 %
- wiedza i doświadczenie 0 %
- inne (rozwiązania techniczne i wizualne) 30 %
V. Miejsce i termin składania ofert
Do dnia 12.02.2021 r. do godz. 14.00.
Preferowane przesłanie oferty na mail: biuro@muzeum.pabianice.pl (do wiadomości dh@muzeum.pabianice.pl)
Istnieje możliwość dostarczenia pocztą bądź osobiście - Muzeum Miasta Pabianic, Stary Rynek 2, 95-200 Pabianice, w godz. 09.00 – 14.00.
VI. Termin otwarcia ofert: 15.02.2021 r.
VII. Osoba upoważniona w Muzeum Miasta Pabianic do udzielania informacji nt. zamówienia
Piotr Poreda, Dział Historyczny MMP, 42 215 39 82 w. 22, dh@muzeum.pabianice.pl
VIII. Wybrany wykonawca będzie zobowiązany do podpisania umowy na wykonanie usługi, w której podane będą m.in. warunki płatności. Opcja ta może nie dotyczyć zakupu samego sprzętu.
IX. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Zamawiający nie przewiduje ich zwrotu.
X. W wypadku niespełnienia oczekiwań względem oferowanego sprzętu bądź proponowanej ceny, Muzeum zastrzega sobie możliwość odstąpienia od procedury rozeznania rynku i przejścia do negocjacji w celu zawarcia umowy.
- Stanowisko pionowe – np. w formie stojącego totemu, telewizor z osprzętem i inne.
- Ekran dotykowy o przekątnej 40-42 cali, ustawiony w poziomie
- Możliwość wykonywania na ekranie gestów dotykowych (np. powiększania, bądź obracanie grafik) - co najmniej 2 punkty dotyku.
- Wbudowane głośniki, wejście słuchawkowe (standardowy minijack 3,5 mm) oraz wyjście na dodatkowe nagłośnienie.
- Konfiguracja sprzętowa i oprogramowanie: przystosowane do sprawnej obsługi zamierzonych działań: prezentacji dowolnych treści multimedialnych (filmów, zdjęć, skanów, map, gier interaktywnych) oraz odsłuchiwanie muzyki.
- Bezpieczeństwo użytkowania
2. Uwagi dodatkowe
2.1 W cenie uwzględniona są: zakup urządzenia wraz z oprogramowaniem, usługi i montaż.
2.2. Wykonawca w cenie uwzględnia wizyty na terenie Zamawiającego związane z zapoznaniem się z miejscem montażu i konsultacjami na temat zakresu prezentacji. Wstępnie przewiduje się min. 2 wizyty w tym celu.
2.3 W bezpieczeństwie użytkowania należy wziąć pod uwagę położenie w obiekcie zabytkowym z ograniczoną możliwością montażu do ścian i podłóg oraz niewielką przestrzeń pomieszczenia docelowego.
2.4 W ofercie cenowej prosilibyśmy o
- oddzielne wyszczególnienie cen urządzenia oraz oprogramowania wraz z usługą.
- informację, czy możliwa jest sprzedaż samego urządzenia bez oprogramowania lub odwrotnie
- podanie czy możliwa jest możliwość dalszego dostosowania wyglądu stanowiska (pod kątem konkretnego projektu - aranżacji i tematyki ekspozycji oraz charakteru budynku)
2.5 Istnieje możliwość (jako opcji dodatkowej - jako uwaga bądź dodatkowa oferta) zaproponowania innego rozwiązania zgodnego z intencją Zamawiającego.
III. Termin wykonania zamówienia: do 30.04.2021 r.
IV. Kryteria oceny oferty:
- cena 70 %
- wiedza i doświadczenie 0 %
- inne (rozwiązania techniczne i wizualne) 30 %
V. Miejsce i termin składania ofert
Do dnia 12.02.2021 r. do godz. 14.00.
Preferowane przesłanie oferty na mail: biuro@muzeum.pabianice.pl (do wiadomości dh@muzeum.pabianice.pl)
Istnieje możliwość dostarczenia pocztą bądź osobiście - Muzeum Miasta Pabianic, Stary Rynek 2, 95-200 Pabianice, w godz. 09.00 – 14.00.
VI. Termin otwarcia ofert: 15.02.2021 r.
VII. Osoba upoważniona w Muzeum Miasta Pabianic do udzielania informacji nt. zamówienia
Piotr Poreda, Dział Historyczny MMP, 42 215 39 82 w. 22, dh@muzeum.pabianice.pl
VIII. Wybrany wykonawca będzie zobowiązany do podpisania umowy na wykonanie usługi, w której podane będą m.in. warunki płatności. Opcja ta może nie dotyczyć zakupu samego sprzętu.
IX. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Zamawiający nie przewiduje ich zwrotu.
X. W wypadku niespełnienia oczekiwań względem oferowanego sprzętu bądź proponowanej ceny, Muzeum zastrzega sobie możliwość odstąpienia od procedury rozeznania rynku i przejścia do negocjacji w celu zawarcia umowy.
metryczka
Wytworzył: Ryszard Adamczyk (27 stycznia 2021)
Opublikował: Ryszard Adamczyk (27 stycznia 2021, 21:03:08)
Podmiot udostępniający: Muzeum Miasta Pabianic
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1190