Rozeznanie rynku – ustalenie ceny zakupu stanowiska multimedialnego

Rozeznanie rynku – ustalenie ceny zakupu stanowiska multimedialnego
 
I. Nazwa i adres Zamawiającego:

Muzeum Miasta Pabianic
Stary Rynek 1/2
95-200 Pabianice
NIP: 731-13-68-214
 

II. Opis przedmiotu zamówienia
  
Przedmiotem zamówienia jest ustalenie zakupu stanowiska multimedialnego wraz z jego dostawą i montażem.

1.         Wymagania dla stanowiska multimedialnego
-           Stanowisko pionowe – np. w formie stojącego totemu, telewizor z osprzętem i inne.
-           Ekran dotykowy o przekątnej 40-42 cali, ustawiony w poziomie
-           Możliwość wykonywania na ekranie gestów dotykowych (np. powiększania, bądź obracanie grafik) - co najmniej 2 punkty dotyku.
-           Wbudowane głośniki, wejście słuchawkowe (standardowy minijack 3,5 mm) oraz wyjście na dodatkowe nagłośnienie.
-           Konfiguracja sprzętowa i oprogramowanie: przystosowane do sprawnej obsługi zamierzonych działań: prezentacji dowolnych treści multimedialnych (filmów, zdjęć, skanów, map, gier interaktywnych) oraz odsłuchiwanie muzyki.
-           Bezpieczeństwo użytkowania
 
2.         Uwagi dodatkowe
2.1       W cenie uwzględniona są: zakup urządzenia wraz z oprogramowaniem, usługi i montaż.
2.2.      Wykonawca w cenie uwzględnia  wizyty na terenie Zamawiającego związane z zapoznaniem się z miejscem montażu i konsultacjami na temat zakresu prezentacji. Wstępnie przewiduje się min. 2 wizyty w tym celu.
2.3       W bezpieczeństwie użytkowania należy wziąć pod uwagę położenie w obiekcie zabytkowym z ograniczoną możliwością montażu do ścian i podłóg oraz niewielką przestrzeń pomieszczenia docelowego.
2.4       W ofercie cenowej prosilibyśmy o
-           oddzielne wyszczególnienie cen urządzenia oraz oprogramowania wraz  z usługą.
-           informację, czy możliwa jest sprzedaż samego urządzenia bez oprogramowania lub odwrotnie
-           podanie czy możliwa jest możliwość dalszego dostosowania wyglądu stanowiska (pod kątem konkretnego projektu - aranżacji i tematyki ekspozycji oraz charakteru budynku)
2.5       Istnieje możliwość (jako opcji dodatkowej - jako uwaga bądź dodatkowa oferta)  zaproponowania innego rozwiązania zgodnego z intencją Zamawiającego.
     

III.       Termin wykonania zamówienia:    do 30.04.2021 r.


IV.       Kryteria oceny oferty:
 
-        cena                                        70 %
-        wiedza i doświadczenie                  0 %
-        inne (rozwiązania techniczne i wizualne)                     30  %


V.       Miejsce i termin składania ofert     
 
Do dnia 12.02.2021 r. do godz. 14.00.
 Preferowane przesłanie oferty na mail: biuro@muzeum.pabianice.pl (do wiadomości dh@muzeum.pabianice.pl)
Istnieje możliwość dostarczenia pocztą bądź osobiście - Muzeum Miasta Pabianic, Stary Rynek 2, 95-200 Pabianice, w godz. 09.00 – 14.00.


VI.       Termin otwarcia ofert:           15.02.2021 r.


VII.       Osoba upoważniona w Muzeum Miasta Pabianic do udzielania informacji nt. zamówienia
 
Piotr Poreda, Dział Historyczny MMP, 42 215 39 82 w. 22, dh@muzeum.pabianice.pl

 
VIII.       Wybrany wykonawca będzie zobowiązany do podpisania umowy na wykonanie usługi, w której podane będą m.in. warunki płatności. Opcja ta może nie dotyczyć zakupu samego sprzętu.
 
 
IX.   Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Zamawiający nie przewiduje ich zwrotu.
 
 
X.         W wypadku niespełnienia oczekiwań względem oferowanego sprzętu bądź proponowanej ceny, Muzeum zastrzega sobie możliwość odstąpienia od procedury rozeznania rynku i przejścia do negocjacji w celu zawarcia umowy.

metryczka


Wytworzył: Ryszard Adamczyk (27 stycznia 2021)
Opublikował: Ryszard Adamczyk (27 stycznia 2021, 21:03:08)
Podmiot udostępniający: Muzeum Miasta Pabianic

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1190